Bez kategorii

„INSTALOGIK” – OGÓLNOPOLSKI KONKURS INFORMATYCZNO-MATEMATYCZNY DLA UCZNIÓW KLAS 4-8 SZKOŁY PODSTAWOWEJ

Uczniowie klas IV-VIII Publicznej Szkoły Podstawowej w Szerzawach wzięli udział
w Ogólnopolskim Konkursie Informatycznym „InstaLogik”. Konkurs organizowany jest przez Placówkę Edukacji Informatyczno-Matematycznej InstaKod oraz Ośrodek Edukacji Informatycznej
i Zastosowań Komputerów w Warszawie – publiczną placówkę doskonalenia nauczycieli.

Celem konkursu było zachęcenie uczniów do zmierzenia się z zadaniami logicznymi oraz prostymi zadaniami programistycznymi, które wprowadzają uczniów w świat programowania.
Zadania konkursowe drugiego i trzeciego etapu zostały podzielone na zadania matematyczno-logiczne oraz zadania programistyczne w prostym języku wizualnym Assembly.

Konkurs został podzielony na trzy etapy:

Etap I odbył się w październiku 2021r. Wzięło w nim udział 17 uczniów z PSP w Szerzawach – 5 uczniów z klasy IV, 1 uczeń z klasy V, 4 uczniów z klasy VI, 5 uczniów z klasy VII oraz 2 uczniów z klasy VIII.

W drugiej edycji Konkursu, który odbył się w grudniu 2021 r., wzięło udział 3429 uczniów z całej Polski. Z naszej szkoły zakwalifikowało się 13 uczniów.

Etap III został zorganizowany 26 marca 2022 r. Przystąpiło do niego 6 uczniów z naszej szkoły.
Do finału dotarło 722 uczniów z całej Polski.

Jakub Milanowski, Dawid Milanowski z klasy VIII a oraz Filip Magiera z klasy VI uzyskali tytuł laureata III miejsca. Oskar Wajda z klasy VI uzyskał tytuł laureata II miejsca i najlepszy wynik
w województwie świętokrzyskim. Jakub Żur – uczeń klasy VI i Patryk Dachowski z klasy V A otrzymali dyplomy uczestnika III etapu konkursu.

Wszyscy pozostali uczniowie, którym nie udało się dotrzeć do ostatniego etapu, otrzymali dyplomy uczestnictwa w konkursie.

Laureatom konkursu gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów.

Opiekę nad uczniami biorącymi udział w konkursie sprawowała pani Edyta Śmigielska – nauczyciel informatyki i historii.

Opracowanie i fotogaleria: Edyta Śmigielska

Pokaż więcej

Powiązane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button